آی هومز

مشاور املاک ایرانی در ترکیه

مشاور املاک ایرانی در استانبول ؛ خدمات و هزینه ها 2024

تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۳

بعضی از ایرانی هایی قصد خرید ملک در ترکیه رو دارن چون یکم ترکی استانبولی بلدن دیگه سراغ مشاور املاک ایرانی نمیرن غافل از اینکه با پای خودشون دارن میرن تو تله! البته ما هم قبول داریم که بعضی از مشاورین املاک ایرانی در استانبول متاسفانه از اعتماد و عدم آگاهی هموطنان عزیزمون سوء استفاده کردن، کلاهبرداری کردن اما خب مطمئن باشید که آدم خوب و بد همه جا و در همه اصناف هست! لطفا حتما این مطلب رو تا آخر بخونید تا خدای نکرده تو ترکیه سرتون کلاه نره! هر سوالی هم دارید میتونید در قسمت نظرات بپرسید به همه سوال ها جواب میدیم. اول یکم با آی هومز آشنا بشیم!

درباره شرکت آی هومز iHomes

شرکت آی هومز یک مشاور املاک ایرانی در استانبول هست که در اتاق بازرگانی ترکیه ثبت شده!

شماره ثبت شرکت : 281433-5

شماره مرسیس : 0470125489100001

لینک استعلام از اتاق بازرگانی ترکیه 

کافیه نام شرکت ihomes رو در کادر جستجو وارد کنید.

در ضمن کد امنیتی باید با حروف بزرگ تایپ بشه!

مجتمع مسکونی ساکلی وادی

مجتمع مسکونی ساکلی وادی

قیمت از $1.203.000 استانبول شهروندی ترکیه

چرا در ترکیه به مشاور املاک ایرانی نیاز داریم؟!

بعضیا اینجورین که : “من خودم ترکی استانبولی بلدم! هیچ نیازی به مشاور املاک ایرانی ندارم! یه راست میرم سراغ املاکی ترک یا شرکت های سازنده و خودم مستقیم و بدون واسطه ملک مورد نظرم رو میخرم 😎

اما غافل از اینکه برای خرید ملک در ترکیه صرفا دونستن زبان ترکی کافی نیست! تعداد خارجی ها خیلی زیاده و ترک ها اصلا براشون مهم نیست شما چقدر به ترکی تسلط داشته باشید و چون ایمجا خاک اوناست قطعا یه راهی برای سرکیسه کردن شما پیدا میکنن! موضوع فقط مشاور املاک ایرانی نیست اینجا هر قشری میره سراغ آژانس های املاک هموطن یا هم زبان خودش؛ مثلا عرب ها میرن سراغ املاکی های عرب زبان و یا روس ها ترجیح میدن با خود مشاور املاک روس کار کنن. متاسفانه فقط ما ایرانی ها هستیم که نسبت به همه چیز بدبینیم 😅

توصیه آی هومز به سرمایه گذاران ایرانی

هر جایی که خواستین سرمایه گذاری کنید چه ترکیه چه دبی، قبرس، یونان، آلمان، کانادا، امریکا و… حتما سعی کنید با چند آژانس ایرانی مشورت کنید و بعد با یکی شون معامله کنید!

 

شرکت آی هومز iHomes - مشاور املاک ایرانی در استانبول ترکیه
شرکت آی هومز iHomes – مشاور املاک ایرانی در استانبول ترکیه

حالا بذارید چند مورد از دلایل و مزایای خرید ملک از طریق آژانس املاک ایرانی رو خدمت تون توضیح بدیم:

قوانین و ابعاد حقوقی خرید ملک

حتی برای خرید ملک در ایران هم اگر قوانین کشور رو ندونید قطعا سرتون کلاه میره مگر اینکه خیلی خوش شانس باشید؛ چه برسه به یه کشور دیگه! فرقی هم نیمکنه چه ترکیه چه هر کشور دیگه ای شما قطعا به یک وکیل، یه مترجم و یک نفر آشنا به مناطق نیاز دارید! یک مشاور املاک ثبت شده و حرفه ای همه این خدمات رو به شما باید ارائه بده. برای مثال ما چند وکیل ترک داریم، خودمون به زبان ترکی مسلطیم و حتی کارمند ترک داریم. مترجم رسمی و مورد تایید قوه قضاییه ترکیه داریم و در همه مراحل قانونی در کنار شما هستیم! اینجوری هم کارهای اداری تون به طور دقیق و البته سریع تر انجام میشه، هم دیگه استرس بروکراسی اداری رو نخواهید داشت.

مجتمع مسکونی ساکلی وادی

مجتمع مسکونی ساکلی وادی

قیمت از $1.203.000 استانبول شهروندی ترکیه

آشنایی با مناطق، پروژه ها و سازنده های حرفه ای

مهمترین مرحله در پروسه خرید ملک در ترکیه انتخاب ملک مورد نظره که متاسفانه خیلی ها در این مرحله به دلایل مختلف اشتباه میکنن و ممکنه بعدا دچار دردسر بشن! شما به عنوان یک خارجی نمیدونید املاک کدوم مناطق ارزش خرید دارن و ممکنه به خاطر قیمت ارزان و یا شیک بودن ساختمان گول بخورید و ملکی رو بخرید که بعدا براتون دردسرساز بشه! ولی ما (آی هومز) همه مناطق استانبول و سایر نقاط ترکیه رو به خوبی میشناسیم چون چندین ساله در ترکیه زندگی و کار میکنیم و همه مناطق رو مثل تهران میشناسیم! ما به هیچ وجه رو املاک مناطق بی ارزش کار نمیکنیم چون ضرر شما  در واقع مرگ تدریجی بیزنس ماست!

اگه میخواید با مناطق استانبول بیشتر آشنا بشید حتما مطالب زیر رو هم بخونید :

معرفی کامل مناطق استانبول

 

ما روابط قوی داریم و میتونیم تخفیف بگیریم!

در ترکیه شرکت های سازنده زیادی وجود دارن که اطلاعات تماس شون به راحتی در دسترسه به همین دلیل سرمای گذاران آماتور با خودشون میگن :

چرا به املاکی پول اضافه بدم؟! خب خودم میرم مستقیم و بدون واسطه از شرکت سازنده میخرم دیگه 😎

خب پس چرا ایـــن همه شرکت املاک در ترکیه وجود دارن؟! آیا به عقل کسی نرسیده که برن مستقیم از صاحب پروژه خرید کنن؟! دلیلش اینه که سرمایه گذاران حرفه ای اینو میدونن که اگه خودشون برن دفتر فروش پروژه ها قطعا کارشناس فروش اون پروژه قیمت بالاتری میگه و حتی اگر چونه هم بزنن باز هم دارن گرون تر میخرن! چطور ممکنه؟! دلیلش اینه که سازندگان این مجتمع های مسکونی به شدت درگیر کارهای ساخت و ساز هستن و فروش مستقیم براشون دردسرهای مالی و حقوقی زیادی داره بنابراین به جای فروش مستقیم ترجیح میدن با آژانس های املاک کار کنن.

مجتمع مسکونی ساکلی وادی

مجتمع مسکونی ساکلی وادی

قیمت از $1.203.000 استانبول شهروندی ترکیه

آژانس ها دائم با شرکت های سازنده در ارتباط هستن و دارن براشون مشتری میارن و ملک میفروشن، بنابراین سازنده برای اینکه این کانال فروش رو از دست نده به آژانس های املاک سرشناس مثل آی هومز تخفیف قابل توجهی میده که اگر شما خودتون تنهایی برید به هیچ وجه اینکارو نمیکنن!

شرکت آی هومز با بزرگترین دولوپرهای ترک (سازنده) روابط بسیار قوی داره و امکان نداره بتونید ملکی رو ارزان تر از ما بخرید!

لیست قیمت آپارتمان در استانبول

سوالی دارید؟ بپرسید 😊 905526306000

تصورات غلط درباره مشاورین املاک ایرانی در خارج از کشور

خیلی از ایرانی ها متاسفانه دید بسیار منفی به شغل مشاوره املاک دارن و حتی بعضیا تصور میکنن همه املاکی های ایرانی کلاهبردارن! اما واقعیت چیه؟! واقعیت اینه که متاسفانه در ایران بی اطلاعی مردم از قوانین کشور باعث شده تا دست افراد کلاهبردار باز باشه و بتونن خیلی راحت تر از اعتماد مردم سوء استفاده کنن! اما در همون ایران هم اگر شما با یه وکیل کار درست برید قرارداد ببندین امکان نداره کسی بتونه سرتون کلاه بذاره!

خوشبختانه قوانین ترکیه تا حد زیادی دست و پای افراد کلاهبردار رو میبنده و واقعا کسی نمیتونه به این راحتیا سرتون کلاه بذاره! حتما مطالب دیگه سایت رو هم بخوتید تا بیشتر آگاه بشید!

قوانین و شرایط خرید ملک در ترکیه

مجتمع مسکونی سی پرل SeaPearl

مجتمع مسکونی سی پرل - پروژه صفر دریا

قیمت از $650.000 استانبول شهروندی ترکیه

در ترکیه قبل از ثبت یک معامله ملکی باید حتما کارشناس مورد تایید دولت ترکیه بیاد و ملک رو ارزش گذاری کنه تا فروشنده نتونه یه قیمت الکی به خریدار بده. پس نگران چیزی نباشید! سرمایه گذاری در املاک ترکیه قطعا تحت هر شرایطی برای شما سود خوبی خواهد داشت به شرطی که طمع نکنید تا در دام گرگ ها نیوفتین!

این نکته رو هم فراموش نکنید که یک مشاور املاک حرفه ای خودش رو به خاطر یک یا حتی چند معامله پرسود خراب نمیکنه! منبع درآمد یک مشاور املاک، اعتماد و اعتبارش در بازاره!

کمیسیون مشاور املاک در ترکیه چقدره؟

چنتا نکته مهم درباره کمیسیون املاک در ترکیه وجود داره که باید حتما بدونید تا سرتون کلاه نره! حتما این قسمت رو با دقت بخونید.

کمیسیون املاک برای خرید ملک از پروژه ها

در رابطه با خرید آپارتمان در ترکیه در مجتمع های مسکونی (سیته ها) اگه مستقیم از خود سازنده پروژه خرید انجام بشه خریدار نباید به آژانس املاک کمیسیون بده!

شرکت آی هومز برای خرید خانه در پروژه ها از خریدار هیچ کمیسیونی دریافت نمیکنه!

کمیسیون املاک برای خرید ملک دست دوم

اگه قصد خرید یک ملک دست دوم رو دارید اینجا دیگه فرق داره باید حتما برای خرید اون ملک،  کمیسیون املاک رو بپردازید. کمیسیون آژانس املاک برای املاک دست دوم به این صورت محاسب میشه:

2% قرارداد + 20% مالیات یا همون KDV

مثال:

قیمت ملک $100.000

2% از مبلغ قرارداد میشه $2000

20% هم مالیات از اون 2000 دلار هم بهش اضافه میشه یعنی 400 دلار

در نهایت $2.400 میشه کمیسیون این ملک $100.000

اگه مشتری (خریدار) فاکتور رسمی نخواد دیگه اون 20% مالیات از کمیسیون کسر میشه و فقط همون 2% تا 3% دریافت میشه که اینم توافقیه.

مجتمع مسکونی سی پرل SeaPearl

مجتمع مسکونی سی پرل - پروژه صفر دریا

قیمت از $650.000 استانبول شهروندی ترکیه

آیا فروشنده هم باید به مشاور املاک کمیسیون پرداخت کنه؟

این مورد توافقیه و به نوع توافق بین فروشنده و مشاور املاک داره. اگر قرار باشه که کمیسیونی از صاحب ملک دریافت بشه این مبلغ بین 2% تا 3% کل قرارداده که به صورت دستی (بدون مالیات) دریافت میشه.

خدمات آی هومز به عنوان مشاور املاک ایرانی در استانبول

خب ما در شرکت آی هومز برای شما چه کارهایی انجام میدیم؟ ما تمام مراحل سرمایه گذاری در ترکیه رو از صفر تا صد براتون انجام میدیم!

خرید ملک در ترکیه

ما تمام مراحل خرید ملک رو از صفر تا صد براتون پیگیری میکنیم. یه ملک خوب مناسب با بودجه و نیاز شما پیدا میکنیم. تا جایی که بتونیم چونه میزنیم که شما بتونید ملک مورد پسندتون رو با قیمت پایین تری بخرید. تمرکز ما رو میزان سود نیست بلکه رو تعداد مشتریان مونه! در تمام مراحل قانونی ثبت و پرداخت در کنار شما هستیم و نمیذاریم با دردسرهای حقوقی مواجه بشید.

اخذ اقامت و شهروندی ترکیه

پروسه اخذ اقامت و شهروندی ترکیه نسبت به سال های پیش کمی سخت تر و پیچیده تر شده. اگه میخواید برای گرفتن پاسپورت ترکیه اقدام کنید باید به این نکته توجه کنید که کوچکترین اشتباهی ممکنه دردسرها و هزینه های بیشتری رو دست شما بذاره پس گول قیمت های وسوسه انگیز افراد کلاهبردار رو نخورید!

مجتمع مسکونی ساکلی وادی

مجتمع مسکونی ساکلی وادی

قیمت از $1.203.000 استانبول شهروندی ترکیه

ثبت شرکت و راه اندازی کسب و کار

اگر قصد دارید برای راه اندازی کسب و کار در ترکیه اقدام کنید ما تمام مراحل حقوقی رو با وکیل با تجربه ترک براتون پیگیری میکنیم. مغازه یا دفتر کار خوب در منطقه متناسب با بیزنس تون پیدا میکنیم. چون خودمون هم چندین ساله در ترکیه شرکت داریم و بارها برای سرمای گذاران ایرانی و روس شرکت ثبت کردیم به کل پروسه و ریزه کاری های مالی به خوبی آشنایی داریم؛ خیال تون راحت! اگرم سوالی دارید با ما تماس بگیرید.

تماس با شرکت آی هومز

7 روز هفته از 10 صبح تا 10 شب در خدمتیم!

  • تلفن همراه
    00905526306000
  • تلفن دفتر
    00902128929210
  • آدرس دفتر استانبول
    ترکیه - استانبول - منطقه باهچه شهیر - مرکز خرید آکباتی - رزیدانس یشیل - طبقه چهارم - واحد 408

درخواست مشاوره رایگان

اگه بنا به هر دلیلی الان نمیتونید با ما تماس بگیرید، لطفا شماره تون رو اینجا ثبت کنید تا ما سر فرصت باهاتون تماس بگیریم و راهنمایی تون کنیم.