آی هومز

مشاور املاک ایرانی در ترکیه

ایستینیه پارک Istinye Park مرکز خرید لاکچری در استانبول

تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۳

مرکز خرید ایستینیه پارک Istinye Park جزو سه مرکز خرید معروف و زیبای شهر استانبول و کشور ترکیه به حساب میاد. مراحل طراحی (طراح ایستینیه تام کلی آمریکایی معروفه) و ساخت و افتتاح این مرکز خرید خاص به دست شرکت معتبر «امرمر میمارلیک» و از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۷ طول کشید و از همون اوایل افتتاحش به یکی جذابترین مراکز خرید و جاذبه‌های گردشگری استانبول تبدیل شد.

مرکز خرید Istinye Park نزدیک به  ۲۷۵ هزار مترمربع زیربنا داره که در حدود یک سوم از این بنا  به ۲۸۰ برند معتبر و ۳۱۰ فروشگاه اختصاص یافته. باقی این بنا که نزدیک به ۱۹۰ هزار مترمربعه، متعلق به بخش مسکونی گرانقیمت ایستینیه پارک به انضمام فضای سبز و ۲۰ مغازه کوچیکه، که به سبک سنتی و زیبای شهر بنا شده.

این مرکز خرید جزو مراکز خرید گرون استانبول به حساب میاد البته که اکثر برندهای داخلی و به صرفه ترکیه هم اینجا شعبه‌ های بزرگ دارن. مرکز خرید ۴ طبقه‌ی ایستینبه پارک، هم فضای باز داره و هم بسته و سقف گنبدی بزرگ و شیشه‌ ایش روشنایی دلچسبی رو به فضای اون اضافه کرده.

مرکز خرید ایستینیه پارک در منطقه ساریر استانبول

آدرس مرکز خرید ایستینیه پارک کجاست؟

مرکز خرید ایستینیه پارک در منطقه‌ ساریر و محله پینار استانبول واقع شده که یکی از محله‌های با کلاس استانبوله! اگر ماشین دارین کافیه خودتونو به پینار استانبول برسونین و با خیال راحت ماشینتونو تو پارکینگ مرکز خرید پارک کنید.

مثل همه مراکز خرید استانبول، اییتینیه پارک هم هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب بازه ولی اگر از ما میشنوین صبح زود برید و یه روز کامل رو به این مرکز خرید جذاب و دوست اشتنی اختصاص بدین.

آدرس پستی مرکز خرید Istinye Park

Pınar, Katar Cd No:11, 34460 Sarıyer/İstanbul

چطور از میدان تکسیم به مرکز خرید ایستینیه پارک بریم؟
روش رسیدن به مرکز خرید ایستینیه پارک از میدان تکسیم

 

چطور از میدان تکسیم به مرکز خرید ایستینیه پارک بریم؟

خطوط اتوبوس بسیاری از نقاط مرکزی و  معروف شهر به سمت مرکز خرید Istinye Park در حال رفت و آمد هستند اتوبوس های خطوط P29 و B29 (خط‌ های زرد) و اتوبوس‌ های  SRY7، SRY10 و SRY14 (خطوط آبی) هر چند دقیقه حرکت کرده و شما رو به ترتیب از میدان تکسیم، خیابان استقلال، آکسارای و سلطان احمد جلوی درب ایستینیه پارک پیاده می‌کنن و بر‌ میگردونن.

مجتمع مسکونی سی پرل SeaPearl

مجتمع مسکونی سی پرل - پروژه صفر دریا

قیمت از $650.000 استانبول شهروندی ترکیه

نحوه رفتن به ایستینیه پارک با مترو

دقیقا در 500 متری مرکز خرید ایستینه پارک یه ایستگاه متروئه که از هر جای شهر که به مترو دسترسی داشته باشین میتونین با خط سبز متروی استانبول M2 به ایستگاه ایستینیه پارک میرسین.

تازه در نزدیکی ایستینیه پارک  مکان‌های دیدنیی مثل پارک امیرگان یا موزه ساکیپ سابانجی هم هستن که ارزش دیدن دارن.

برندهای موجود در مرکز خرید ایستینیه پارک

خوب رسیدیم به مهم ترین بخش موضوع بحثمون چه برندهایی در مرکز خرید ایستینیه موجود هستند؟

به جرات میشه گفت هرچی برند خفن و توپ در بخش پوشاک و کفش و عطر و لوازم آرایش و زیبایی و جواهرات و غذا و ساعت و … به ذهنتون میرسه تو ایستینیه پارک پیدا می‌کنید، از هر کدوم یدونه رو براتون مثال میزنم:

Armani، Beymen، Bottega Veneta، Boyner، Burberry، Calvin Klein، Cartier، Celine، Chanel، Christian Louboutin، Christofle، Cinemaximum، Dior، Dolce & Gabbana، Eski، Fendi، Gucci، H&M، Hermes، Hugo Boss، Lacoste، Loro Piana، Louis Vuitton، Marks & Spencer، Miu Miu، Paul & Shark، Prada،Tommy Hilfiger، Vakko، Zara، Zegna

فروشگاه ها و برندهای معروف مرکز خرید ایستینیه پارک

اینا فقط تنها چند نمونه از برندهایی هستند که شاید حتی بعضی هاشون برای اولین بار شعبه هاشون رو اینحا افتتاح کردن.

 

مرکز خرید ایستینیه دارای ۱۲ سالن نمایش فیلم است که مجموعه‌ای از فیلم‌های روز ترکیه و جهان را نمایش می‌دهد.

برای غذاخوردن هم می‌توانید از رستوران‌های متعدد درون مرکزخرید و هم از غذافروشی‌های فضای روباز ایستینیه پارک لذت ببرید. کافه جنگل بارانی (Rainforest Café) از جمله این مراکز خوراکی مهم در ایستینیه پارک است. جالب است بدانید که مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول چندین جایزه بین المللی را دریافت کرده است و دارای یک باشگاه ورزشی مجهز نیز هست.

رستوران نصرت در مرکز خرید ایستینیه پارک در ساریر استانبول
رستوران نصرت در مرکز خرید ایستینیه پارک

در بخش مرکزی ایستینیه پارک هم یک فضای سبز وجود دارد. از جمله برندهای مشهور حاضر در مرکز خرید ایستینیه پارک می‌توان به هوگو، باس، زارا، لوئیس ویتون، مانگو و دبنهامز اشاره کرد. برخی از این برندها برای نخستین بار شعب خود را در این مرکز خرید راه اندازی کرده‌اند.

پیش فروش آپارتمان لوکس درماسلاک کورو

پیش فروش آپارتمان لوکس درماسلاک کورو

قیمت از $380.000 استانبول شهروندی ترکیه

فروشگاه های مرکز خرید Istinye Park

همونطور که گفتیم مرکز خرید ایستینیه پارک ۴ طبقه داره که هر کدوم از این طبقات به یک یا دو مجموعه از کالاها اختصاص داده شدن تا شما بتونین راحت تر و سریع تر کالاهای مورد نظرتون رو پیدا کنید.

 

مرکز خرید ایستینیه پارک Istinye Park

بریم با هم ببینیم هز طبقه شامل چه کالاهایی میشه:

طبقه همکف

مد، عطر، زیبایی و پوشاک کالاگروه هایی هستند که در طبقه همکف پیدا می‌کنین برندهایی مثل Cos, Calvin Klein, Chanel, Berenice و … یا Zara , Benetton, Seville… همه در این طبقه شعبات بزرگی دارن که با فراغ بال می‌تونین پولاتونو اونجا از دست بدین!

طبقه اول

طبقه اول بیشتر شامل  فروشگاه‌ها و برندهای پوشاکه. از برندهای لوکسی مثل Gucci , D&G, DIOR’, یا یکم پایینتر مثل Miu Miu, Hogan در این طبقه پیدا می‌کنین که مثلاً برند Hogan که یه برند لوازم ورزشیه فروشگاه خیلی خیلی بزرگی داره. برندهای ورزشیی مثل Nike, Adidas & Under Armor (من خودم دیوونه Under Armor هستم) تو این طبقه شعبه‌های خفنی دارن.

طبقه منفی یک

تو این طبقه سطح قیمتا تا حدی پایینتر میاد و خرید ارزونتر میشه COTTON, LC WAIKIKI, GAP, CAMPRR, PUMA از جمله برندهایی هستن که در طبقه منفی یک ایستینیه پارک پیدا می‌کنید.

فروشگاه ها و برندهای معروف مرکز خرید ایستینیه پارک

طبقه منفی دو

تو این طبقه لوازم خانگی و الکترونیکی، آرایشی و بهداشتی رو پیدا می‌کنین. در بخش لوازم خانگی خیلیاشون برندهای معتبر و با کیفیت تولید داخل هستند که طرفدارای خودشونو دارن.  Beko, Karaca, Altın Yatak & … از جمله این برندهای ترک هستند.

تو محوطه باز ایستینیه پارک یه بازار محلی بسیار جذاب هم هست که پر از صنایع دستی اصیل و سنتی و لباس‌های محلی زیباست. علاوه بر  اون بهترین محصولات کشاورزی ترکیه مثل میوه و سبزیجات تازه اونحا عرضه میشن که واقعاً بوی سلامتی میدن.

یه عالمه رستوران دنج با غذاهای خوشمزه‌ سنتی ترکیه دور تا دور بازار هستن که بعد از یه خرید خوب غصه‌ جیب خالی شده رو از تنتون بیرون می‌کنن!

بازارچه سنتی و محصولات کشاورزی اورگانیک در مرکز خرید ایستینیه پارک

 

بازارچه میوه و سبزیجات و محصولات اورگانیک در مرکز خرید ایستینیه پارک

 

بازارچه محصولات اورگانیک در مرکز خرید ایستینیه پارک

یه باشگاه ورزشی فول امکانات، ۱۲ سالن سینما، مرکز بازی‌های متنوعی مثل بولینگ و بیلیارد، انواع کافه ها و رستوران‌های مدرن و کلاسیک از امکانات دیگه ی این مرکز خرید بی همتا و مشهور شهر استانبوله.

بهترین پروژه های مسکونی اطراف ایستینیه پارک

اطراف مجتمع تجاری Istinye Park چنتا پروژه مسکونی فوق العاده خفن ساخته شدن که در این بخش خدمت تون معرفی میکنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر حتما با ما تماس بگیرید.

آی هومز : 00905526306000

 

پروژه رامس بیاند استانبول Rams Beyond Istanbul

  • آدرس : استانبول – ساریر – ماسلاک
  • نوع اقامت : شهروندی و پاسپورت ترکیه
  • قیمت : $800.000

مجتمع مسکونی ماسلاک 42

  • آدرس : استانبول – ساریر – ماسلاک
  • نوع اقامت : شهروندی و پاسپورت ترکیه
  • قیمت : $680.000

پروژه ماسلاک 1453

 

آس ماسلاک As Malak

 

ماسهاتان Mashattan

 

گرین پاین ماسلاک Green pine Maslak

 

پروژه آقا اوغلو مای هوم کوچوک ماسلاک Agaoglu My Home Kucuk Maslak

 

 

تماس با شرکت آی هومز

7 روز هفته از 10 صبح تا 10 شب در خدمتیم!

  • تلفن همراه
    00905526306000
  • تلفن دفتر
    00902128929210
  • آدرس دفتر استانبول
    ترکیه - استانبول - منطقه باهچه شهیر - مرکز خرید آکباتی - رزیدانس یشیل - طبقه چهارم - واحد 408

درخواست مشاوره رایگان

اگه بنا به هر دلیلی الان نمیتونید با ما تماس بگیرید، لطفا شماره تون رو اینجا ثبت کنید تا ما سر فرصت باهاتون تماس بگیریم و راهنمایی تون کنیم.