آی هومز

مشاور املاک ایرانی در ترکیه

بهترین محله بیلیک دوزو استانبول برای زندگی

تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۳

بیلیک دوزو یکی از محبوب ترین مناطق استانبول برای خارجی های مهاجره به خصوص هموطنای عزیزمون. به همین دلیل در این مقاله کوتاه میخوایم بهترین محله بیلیک دوزو رو با عکس و توضیحات بهتون معرفی کنیم. قبلا در مورد منطقه بیلیک دوزو مفصل توضیح دادیم اگر قصد مهاجرت به ترکیه رو دارید حتما چند دقیقه وقت بذارید و پست مربوط به بیلیکدوزو رو هم بخونید.

آشنایی کامل با منطقه بیلیک دوزو استانبول

منطقه بیلیک دوزو به ترکی استانبولی Beylikdüzü در غرب بخش اروپایی استانبول واقع شده. یک منطقه نوساز و زیبا که تقریبا از هر جاییش میتونید دریا رو ببینید. ایرانی های زیادی در این منطقه ساکن هستن چون اولا قیمت خرید خانه در این منطقه مناسب تره و دوم اینکه هر چیزی تو تهران هست در بیلیک دوزو هم پیدا میشه 😁 بیلیک دوزو هر جور امکاناتی که میتونید تصور کنید رو داره!

پیش فروش آپارتمان لوکس درماسلاک کورو

پیش فروش آپارتمان لوکس درماسلاک کورو

قیمت از $380.000 استانبول شهروندی ترکیه

لیست بهترین محله های بیلیک دوزو

به طور کلی منطقه بیلیک دوزو جای خوبیه و تنها ایرادی که بعضیا بهش میگیرن اینه که به مرکز شهر استانبول یکم دوره اما خب ایرانی هایی که در استانبول زندگی میکنن اینو خوب میدونن که این مسئله اصلا اهمیتی نداره چون در تمام ترکیه در هر منطقه همه چیز هست مثلا مراکز خرید بزرگ، همه بانک ها، فرهنگسرا و مراکز تفریحی و دانشگاه و هر نوع آموزشگاهی که نیاز داشته باشید همه چی هست. بنابراین خیلیا با مرکز شهر اصلا کاری ندارن.

اما به طور خلاصه 3 تا از محله های بیلیک دوزو برای زندگی بسیار مناسبن و اگه قصد خرید ملک در ترکیه رو دارید و میخواید در غرب استانبول باشه بهتره یکی از این سه محله بیلیک دوزو رو انتخاب کنید:

  • محله مارمارا  Marmara Mahallesi
  • محله کاواکلی Kavaklı Mahallesi
  • محله عدنان قهوه چی Adnan Kahveci Mahallesi

در ادامه هر کدوم از این محله های زیبا و با کلاس رو خدمت تون معرفی میکنیم.

محله مارمارا Marmara Mahallesi بهترین محله بیلیک دوزو

محله مارمارا یا به ترکی Marmara Mahallesi همونطور که از اسمش مشخصه در کنار دریای مرمره (مارمارا) در منطقه بیلیک دوزو واقع شده. بهترین ، با کلاس ترین، لوکس ترین و البته خب گرون ترین محله در بیلیک دوزو همین محله مارماراست. اغلب افراد ثروتمند بیلیک دوزو در این محله لوکس زندگی میکنن.

محله مارمارا Marmara Mahallesi - بهترین محله بیلیک دوزو استانبول
محله مارمارا در بیلیک دوزو استانبول

شهرک ساحلی دنیز استانبول هم در این محله ساخته شده! اگه نمیدونید دنیز استانبول کجاست حتما مطلب زیر رو هم بخونید.

مجتمع مسکونی سی پرل SeaPearl

مجتمع مسکونی سی پرل - پروژه صفر دریا

قیمت از $650.000 استانبول شهروندی ترکیه

شهرک ساحلی دنیز استانبول Deniz Istanbul

دنیز استانبول یک شهرک ساحلی لوکس و زیباست که آدمو یاد پالم جمیرا در دبی میندازه. این شهرک لوکس و مدرن توسط استودیوی معماری شرکت SOM طراحی و توسط هولدینگ قدرتمند کلش اغلو Keleşoğlu Holding ساخته شده. پروژه های آپارتمانی و ویلایی در این شهرک همگی با معماری مدرن و متریال با کیفیت بسیار بالا ساخته شدن. هر چقدر هم آدم خوش سلیقه ای باشید اینجا کم میارید!

خیابونای پهن و جانمایی حساب شده ساختمان ها تحسین برانگیزه. مجموعه ی ورزشی و تفریحی مید کلابس Mid Clubs با چند استخر رو به دریا، سالن های ورزشی پیشرفته و سالن‌ های بازی و سرگرمی همه جور امکاناتی رو برای ساکنین شهرک دنیز استانبول فراهم آورده. تازه این شهرک علاوه بر چندین فروشگاه معروف یه بیمارستان سیصد تخت خوابی و یه مرکز خرید شیک هم در دست احداث داره.

ورودی شهرک ساحلی دنیز استانبول - خرید ملک در ترکیه
ورودی شهرک ساحلی دنیز استانبول

علاوه بر این ها شهرک دنیز استانبول دقیقا بالای مارینای غرب استانبول ساخته شده. این ساحل مارینای غرب West Istanbul Marina که به دست دولت ساخته شده و اداره میشه شامل این امکاناته:

  • لنگرگاهی با ظرفیت ۵۰۰ کشتی تفریحی
  • کلاب ورزش‌ های آبی(جت اسکی، قایقرانی و …)
  • زمین‌ های تنیس، باشگاه ورزشی رو به دریا
  • پلاژ شنا و آفتاب
  • مجموعه‌ متنوعی از رستوران‌ ها و کافه های دنج رو به دریا
  • بازار رنگارنگ ساحلی
  • و از همه مهمتر ایستگاه اتوبوس دریایی که با ستفاده از اون در کمترین زمان ممکن میشه به نقاط مختلف استانبول رسید.

اگر همه امکانات رفاهی و تفریحی، آرامش و هیجان! منظره دریا، آپارتمان یا ویلای شیک رو با نصف قیمت محله های مرکزی می خواهید دنیز استانبول بهترین انتخابه!

محله کاواکلی استانبول Kavaklı

محله کاواکلی Kavaklı یکی دیگه از محله های پرطرفدار و با کلاس منطقه بیلیک دوزو به حساب میاد. این محله‌ خوشنام که نزدیک «دره حیات» قرار داره مطابق با اصول مدرن شهرسازی بنا شده. خیابونای پهن و آپارتمان های مدرن با امکانات حداکثری چهره دلپذیری رو برای این منطقه ترسیم کردن. این محله تنها ۱.۲ کیلومتر با مارینای غرب استانبول فاصله داره. امکانات و دسترسی های محله کاواکلی بسیار عالیه ! مثلا مراکز خرید، مراکز درمانی، تفریحی و حمل و نقل عمومی و… هر چی که فکرشو بکنید در این محله شیک در دسترسه!

محله کاواکلی Kavaklı Mahallesi - بهترین محله بیلیک دوزو استانبول
محله کاواکلی در منطقه بیلیک دوزو

محله عدنان قهوه چی Adnan Kahveci

محله کاواکلی Kavaklı Mahallesi - بهترین محله بیلیک دوزو استانبول
نمای زیبا از محله کاواکلی در منطقه بیلیک دوزو

عدنان قهوه چی (عدنان کاهفه جی) Adnan Kahveci یکی دیگه از بهترین و مدرن ترین محله های این منطقه است که در مرکز بیلیک دوز قرار گرفته. محله عدنان قهوه چی (درست مثل محله کاواکلی) بعد از زلزله 1999 ساخته شده به همین دلیل هم به لحاظ فنی مهندسی و هم به لحاظ طراحی شهری بسیار مدرن و پیشرفته ساخته شده. آقای اکرم امام اوغلو که در حال حاضر شهردار استانبول هستن توجه ویژه ای به این محله داشته. فضای سبز دلپذیر و انبوه و کوچه و خیابونای دلباز و منظمی داره و تنها چند دقیقه با اتوبان اصلی شهر یعنی E5 فاصله داره.

محله ادنان قهوه چی Adnan Kahveci Mahallesi - بهترین محله بیلیک دوزو استانبول
محله ادنان قهوه جی در منطقه بیلیک دوزو

پروژه های ساختمانی خوش ساخت و نزدیکی این محله به ساحل دریا و مارینای غرب، همچنین وجود همه جور امکانات رفاهی و خدماتی این محله رو جزو محله‌ های پرطرفدار غرب استانبول قرار داده.

مجتمع مسکونی ساکلی وادی

مجتمع مسکونی ساکلی وادی

قیمت از $1.203.000 استانبول شهروندی ترکیه

 

تماس با شرکت آی هومز

7 روز هفته از 10 صبح تا 10 شب در خدمتیم!

  • تلفن همراه
    00905526306000
  • تلفن دفتر
    00902128929210
  • آدرس دفتر استانبول
    ترکیه - استانبول - منطقه باهچه شهیر - مرکز خرید آکباتی - رزیدانس یشیل - طبقه چهارم - واحد 408

درخواست مشاوره رایگان

اگه بنا به هر دلیلی الان نمیتونید با ما تماس بگیرید، لطفا شماره تون رو اینجا ثبت کنید تا ما سر فرصت باهاتون تماس بگیریم و راهنمایی تون کنیم.